Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для пі
дтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Ми зрозуміли, як спланувати свою роботу, послідовність дій, етапи виконання, який результат очікувати. Познайомились з видами оцінювання.
дтримки та оцінювання процесу навчання учнів?
Ми зрозуміли, як спланувати свою роботу, послідовність дій, етапи виконання, який результат очікувати. Познайомились з видами оцінювання.
Хотіла б нагадати Вам, Валентино Дмитрівно, що у цьому модулі відбулися також:
ОтветитьУдалить•Обмін ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів;
• Створення та оцінка прикладів учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
• Внесення змін до свого Плану вивчення теми.